om jag kunde drömma

Nu är jag hemma. Hängde inte riktigt med på föreläsningen idag, för det första var det rejält svårt och för det andra ser jag ingenting. Därför ska jag åka ner till stan nu & kolla på glasögon, hmm! Jag får ge vika för min fobi, fixar jag det inte kommer jag inte klara utbildningen.
Hade fått ett mail idag från örebro uni, har visst kommit in på arbetsterapeut också. Inget mail fanns det från Helena som jag skickade till igår, får aldrig svar av henne. Faktiskt irriterande när man försökte fixa med tiderna så mycket det går.. Jag vill ju bara slippa jobbet nu ärligt talat, det är så mycket pluggande så det är inte klokt!

Hittade förresten om jag kunde drömma på pressbyrån! Äntligen, längtar tills jag börjar läsa den (när ska jag hinna?). Kommer se Edward Cullen, snyggingen, framför mig hela tiden.
Nu ska jag åka =)

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad är det för synfel du har som gör att du inte kan ha linser? Har du kollat det nyligen? För det finns linser för i stort sett alla synfel nu förtiden, så om det var ett par år sedan sist tycker jag du ska höra ifall det inte går att ordna. Det är ju dock oftast dyrare med speciallinser, men ofta värt det.

2009-01-23 @ 21:27:32
Postat av: Anna

SUGEN PÅ BILLIG SHOPPING! Säljer varor från Usa på Tradera. Mer info: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

2009-01-25 @ 18:27:07
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/
Postat av: sanna

blä haha han är jätteful. kolla på "100 feet". han är äckligast:D

2009-01-26 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback