oh..

Tjo! Nyss kommit hem från Sanna. Vi satt & tittade lite på resor & tiden bara flög iväg. Vi hittade flera superbilliga till Rhodos bland annat, ni anar inte hur sugen jag är. Jag älskar verkligen att resa. Grekland ligger mig dessutom varmt om hjärtat, det var helt underbart i Santorini. Rhodos lär ju inte ska va fel heller. Kommer drömma mig bort rejält i natt! Tur att Sanna är lite mer förnuftig än jag, jag hade lätt kunnat boka resan med en gång utan att tänka. Det är lite så jag är, tar tag i saker när det händer.
Mitt problem är väl egentligen mest katterna, vet ingen som kan hjälpa mig med dem. Jäkla djur att va semester-dödare. Pengar vore ju heller inte fel om man badade i.
Vill ha den där resan, jag hoppas vi kan boka den! Iiih..

Kommentarer
Postat av: sanna

åååååååååååh jag vill:D

2009-01-18 @ 10:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback