nyårsrevyn ikväll

Ikväll ska jag & mamma på årets nyårsrevy. Det har vi som tradition varje år. Den brukar alltid vara så sjukt rolig & varje år sitter jag & drömmer mig bort & önskar att jag var med. Jag som älskar att sjunga & spela över, jag skulle passa in bra. Dock skulle det inte alls gå. Rep på helger, jag jobbar mycket helger. Där skär det sig rejält, synd! Nu låter det som att jag blivit erbjuden en plats här, men det har jag verkligen inte, inte ens sökt. Det är som sagt bara en dröm, kanske inte just nyårsrevyn, men att stå på en stor scen inför en stor publik helt enkelt. Teater & sång.. Kanske är musikalartist jag ska bli i alla fall, det har jag ju drömt om ett bra tag nu...

Jaja, årets revy.. Innan äter vi alltid pizza dessutom, den här dagen klagar vi inte på :)

Kommentarer
Postat av: sanna

musikalartist är det du ska bli! har jag alltid vetat:D <3

2009-01-04 @ 10:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback