Nu så

Nu ska jag snart sticka till jobbet. Det känns....vemodigt. Ja, väldigt vemodigt faktiskt. 1 ½ veckas semester var underbart, för fort gick det tyvärr. Ska i alla fall bli trevligt att träffa Birgitta igen, hon hade skvaller smsade hon om. Hoho, är de nåt jag älskar så är det skvaller i alla dess former. Hoppas att det är något riktigt smaskigt nu så som jag taggat upp!

Hur typiskt är det inte att man ska få ont i magen, PRECIS när man ska iväg nånstans & har bråttom. Det slår aldrig fel. Får väl iofs skylla mig själv när jag åt yoghurt. Är ju laktosintolerant :(
Nu ska jag skynda mig att packa ner mina matlådor. Ja, jag fick ta två idag. Trodde nämligen att jag hade köpt kalopps på burk, men jag hade i stället köpt "salta biten", fyfan va äckligt!!! Därför tar jag med nudlar i reserv, ifall det skulle va så äckligt att jag inte står ut!
Slutar 21 ikväll, hörs :)

Kommentarer
Postat av: Towa

Jag var också ledig i 1½ vecka så himla skönt, första arbetsdagen är värst sen är ju allt som vanligt igen. Trevlig helg, kram

2009-01-09 @ 14:22:58
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback