myyyyslördag

Hörrni, jag är fan helt förstörd! Är så trött, har ont i halsen, ont i en tå (!) & är kräftröd i ansiktet. Det här bådar fasen inte gott. Just nu håller jag på att göra mig en räkmacka, är egentligen inte ett dugg hungrig, men det vattnas i munnen av tanken på räkor, mh mh mh..
Vad gör ni ikväll? Min blir lugn, som vanligt. Jag kanske är tråkig, men jag mår bra av det & huvudsaken är väl att man är nöjd. Känner inget behov av att hela tiden hävda mig, fullast vinner. Känner att jag har hittat mig själv på ett helt annat plan. Ja, jag kan väl säga att jag tycker det är omoget att festa helg efter helg. Vet att jag har skrivit om det här innan, men det stör mig varje gång jag råkar se i en blogg (givetvis hos samma personer) att det är fest. Visst, det är väl upp till var & en, men jag stör mig. Tacka vet jag mysiga myskvällar med massa gott att äta & trevligt skitsnack! Jag har aldrig varit en partyprinsessa & kommer nog aldrig att bli..
När hann jag åldras 30 år tro? ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha! Du jag håller faktiskt med dig!

2009-01-18 @ 03:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback