morgon

Hej, hade räknat med att vi skulle komma iväg till Örebro lite tidigare, men så blev det visst inte. Jag är iaf klar, ska strax åka & hämta Sanna.
Badrummet då, ja det är ju helt raserat. Herregud hur allting kunde hända på en & samma gång, det är ju helt otroligt. Som tur var hade tvättmaskinen själv tömt sig på vatten när jag tittade efter imorse.
En positiv sak med det hela är att det vart väldigt ljust inne i badrummet, väldigt bra sminkljus faktiskt, man får ju va glad för det lilla! Det värsta med det ljuset var bara att jag såg att solpudret visst syntes jättebra efter en dutt, jag har ju inte sett det i det förut så dunkla ljuset så jag har ju brassat på med värsta, oops!
Vet inte hur jag ska kunna duscha hädanefter bara, den stora stången (eller ställning eller vad tusan man ska kalla den) ligger ju över hela badrummet med skruvar här & där. Jag som har ett sånt litet badrum, det var ju trångt redan innan. Dessutom kommer jag blöta ner precis allt när jag inte kan ha draperi. Jaja, jag får väl va glad att jag lever, kunde ju ha fått den där i huvet ;P

Nu ska jag åka till Sanna, hörs sen =)

Kommentarer
Postat av: Vicke

ja, det var ju tur att du inte fick den i huvudet

2009-01-07 @ 20:03:25
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback