hej

Vad dålig jag har varit på att blogga på senaste tiden. Brukar faktiskt fundera på vad jag ska skriva, men det står helt still i huvudet.
Nu är i alla fall bilen körduglig ytterligare ett år, det känns skönt! Har även haft min första sånglektion för i år. Det gick väl lite sådär. Sjöng inte så mycket, vi letade mest efter låtar. Vi har kommit överens om att jag ska börja sjunga i kyrkan. Det är väl en bra start till att få synas lite, även om jag kanske tycker det känns lite fel att stå & sjunga om gud, men som sagt, det är ju en start & sjunga & visa upp mig lite vill jag ju! Kommer ni på Gudstjänsterna & lyssnar på mig då? haha

Kommentarer
Postat av: sanna

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vad roligt:D jag kommer jag kommer jag kommer:D <3 du är bäst!!!!!!!!

2009-01-15 @ 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback