Trött på bloggen

Jag blir så trött på att blogg.se alltid krånglar. Gör de ingenting åt problemet? Försökte att logga in igårkväll som en galning, men det var helt lönt åt helvete. Verkar som att de stänger ner sidan efter en viss tid har jag märkt. Väldigt irriterande är det i alla fall..

Idag mår jag bättre, tyvärr (ja, seminarie imorn ni vet..) Sliter snart mitt hår här hemma, nu är det inte roligt längre. Ska snart ringa Anna. Hon hade (har?) det nämligen idag. Tänk om det är värre än vad jag räknat med. Tänk om hon tvingar mig att lägga ifrån mig pappret och ställa mig upp inför alla i grupperna och prata om nåt jag inte vet. Nej, usch. Det här vill jag slippa. Hur farligt är egentligen ett seminarie ni som vet? Är det så farligt att jag borde stanna hemma?

Kommentarer
Postat av: sanna

åh fy fan:S vi hade adrig något som tur var, det var jag jätterädd för. men så länge man kan det någorlunda så är det kanske inte så farligt?

<3

2009-02-11 @ 13:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback