Solen skiner

Vilket underbart väder vi har, och har haft länge! Var nyss ute en sväng med Tuva och det riktigt bet i kinderna. Att det biter i kinderna hör inte direkt till min hyllning av vädret, men solen skiner och all snö gnistrar. Ja, det är riktigt vackert, men nu får det gärna bli vår. Jag längtar så jag tror jag spricker snart!

Drömde förresten väldigt jobbigt i natt, ingen höjdare att vakna och känna en tryck över bröstet precis. Det värsta är att det inte fungerar att ta ett djupt andetag och tänka att det är en dröm, för det är nämligen verkligheten..

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja men när de som blir medlem går in på din blogg, så kanske de hittar nåt intressant. när jag blev medlem hittade jag 2 nya favorit bloggar som jag har börjat läsa!

2009-02-15 @ 11:03:55
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback