morrn morrn

Godmorgon!
Okej, nu börjar det gå för långt.. Tror jag är helt fullständigt besatt av twilight. I natt drömde jag till och med om att jag var tillsammans med Edward & vi var så kära. Efter ett tag försvann han dock & ignorerade mig fullständigt. Hans mamma berättade då för mig att han var sån, han behöll bara en tjej under en viss tid. Usch vad hemskt det var. Ni kan ju tänka er ;P Vissa äkta känslor kom tillbaka när jag vaknade, otäckt nära faktiskt..

Har precis skurit upp fläskfilé & lagt den i en tariaky (?) marinad. Ska grilla sen hade jag tänkt, orkar inte vänta på våren längre. Frågan är vad man ska ha till? Potatissallad är kanske lite väl mycket protest mot vintern!


Kommentarer
Postat av: sanna

vad fin du är gumman<3

2009-02-01 @ 16:55:50
Postat av: sanna

hahahahahhahahahahha oj. nu får jag skaffa glasögon eller så är jag störd:D din edward cullen (vad han nu heter på riktigt vet jag inte) men jag trodde det var samma person som ed westwick. kolla vad lika dom är:D hahahahahha så skrev jag fel film o allt:D skratta åt mig för jag skrattar nu haha

2009-02-01 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback