Alla <3 dag

Grattis på alla hjärtans dag! Hoppas alla har det mysigt oavsett om ni har partner eller inte. Själv håller jag på att städa. Tänkte passa på medan jag har lite lust, men just nu har lusten försvunnit faktiskt så jag tog en paus.
Vet egentligen inte vad jag ska hitta på idag, Anna undrade om jag ville komma hem till dom & det låter ju som en trevlig idé. Lever dock kvar på hoppet att min drömkille ska stå utanför dörren med ett fång rosor & säga att han älskar mig, men det är ungefär lika troligt som att helvetet ska frysa till is... Då kan jag alltså lika gärna gå till Anna & roa mig lite!

Är det förresten inte alldeles underbart väder? Man blir så glad, solen börjar dessutom värma. Åh vad jag läntar till våren =)

Kommentarer
Postat av: sanna

åh gumman du får ju säga till när du har tid att umgås vet du, för jag vet ju aldrig när du har tid.

<3

2009-02-14 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback