well...

Jag är sjukt sugen på godis. Låg och kollade på friidrotten så fick jag plötsligt jordens begär. Måste åka till nöjesbutiken och handla en stor, fet påse!! Var så längesen jag åt godis. Gott det ska bli.. mmmhm!

Idag på jobbet gick det bra, var kul att jobba med Malin! Fick en del saker klara för mig och på ett sätt kändes det skönt, att man kan va så störd, det är ju ofattbart. Att det var illa visste jag, men såhär illa. Kul att ha det ryktet, men det är självförvållat. Fattar dock inte att en sån person kan få va kvar ens, men det verkar ju inte gå så bra att skyla över det. Ska i alla fall försöka få gå bredvid på Lönnen eller Linden till hösten så jag kan hoppa in extra där! (: Kanske man kan få vikariat där nästa sommar i stället!

Och hur mycket jag än vrider och vänder på det känner jag likadant och kommer fram till precis samma sak, har jag fel blir jag mycket ledsen och besviken och kommer dessutom börja tvivla på mig själv en hel del..

Nej nu ska jag fortsätta titta på friidrotten och vänta på att mamma ska komma hem för jag ska nämligen tvinga med mig henne till stan tänkte jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback