sola sola :)

Kom nyss hem från ytterligare en dag på stranden med Stina och Elin. Badade i sjön för första gången i år med, jag tyckte det var varmt men det tyckte inte Stina. Hade velat doppa mig en gång till men det är alldeles för jobbigt att byta om sen. Jag hoppas på att få mer färg på mina armar, känner mig rättså blek faktiskt, längtar utomlands igen! Finns så billiga resor framförallt på apollos hemsida och jag gillar det resebolaget bäst hittills :) Jag och Elin kanske ska åka i juli igen, längtar tills dess. Så spännande med sista minuten!! :D

Igår var vi och kollade på folket som skulle till balen, de flesta var så fina. Emma och Malin kom typ först, sen hade vi Erika att vänta på och hon kom självklart sist, hah. Jag var supertrött i benen och hungrig som fan. Efter det gick vi vidare till Katrindalskrogen. För en gångs skull var det riktigt dålig service där. Det dröjde typ en halvtimme innan vi ens fick menyerna och sen ytterligare 45 min innan maten kom. Stinas mat såg dessutom ut som kattmat, men min var god :D

Imorgon är det avslutningsshower för oss treor och sen avslutningsmiddag, ska bli gott som sjutton :) Dan efter är det studenten, shit vad konstigt det känns. Vad ska jag göra hela sommarn? 18-19juni ska jag i alla fall till Sunne med Stina. Hon ska på den sista uttagningen till skolan hon sökt. spännande :D Sen ska vi även till Sunne vattenpark tänkte vi! Hoppas mamma har köpt en GPS tills dess.. Jag är sämst på att hitta verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback