worries

Jag måste tydligen alltid oroa mig över nånting, är det inte det ena så är det de andra. För tillf'ället oroar jag mig över jobb i höst, tänk om de inte ens ringer efter mig, så står jag där med en lägenhet och en herrans massa försäkringar. Pratade med Wan förut, hon är också vikarie på min avdelning och har jobbat sen september och hon sa att hon hade fått jobba massor, nästan varje dag, så egentligen borde jag väl inte oroa mig, men jag vet inte ens om de tycker om mig där uppe. Ibland känns det inte så och jag fattar inte alls vad jag har gjort. Kanske är det jag som tagit åt mig alldeles för mycket, fast det verkar ju alla gamla vikarier med ha gjort då, eftersom de vägrar jobba där menar jag.. Så jag är väl inte ensam!
Har ju planerat att ringa till högehus med, men säkerligen ringer de ju alltid till sina gamla vikarier och hör med dem först om de kan jobba, så där blir det säkert inte så mycket. Fast å andra sidan hade de ju dåligt med vikarier och är nog i behov. Ja, ringa och höra kan jag ju om inte annat, blir nästa vecka, för nu är hon tydligen på semester.

Imorgon är jag ledig, jätteskönt! Det behövs för jag är nåt så otroligt trött! Men i natt sov jag iaf ganska bra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback