tråksöndag

Söndagar måste vara den värsta dagen i veckan, det finns aldrig nånting att göra. Ja, det kan va skönt att inte ha nånting att göra, men INTE på söndagar, det är en stor skillnad. Vet inte varför söndagar alltid måste medföra sån ångest?!
Idag ska iaf mammas kusin Ylva  bjuda på mat nånstans, hoppas på katrinedalskrogen. Det är ju ialla fall något att se fram emot förstås! Funderar på att gå till lägenheten och låta Tissla springa runt lite. Fast det är iofs ganska tråkigt att sitta i en tom lägenhet. Skulle kunna gå förbi konsum och handla diskmedel och borste. Har lite saker jag skulle behöva diska av, fast jag vet inte.. Det lät ju inte särskilt mer roande än det jag gör just nu. Jag vill börja renovera själv.. Fan att det måste dröja så. Bara Magnus får upp väven så kan jag ju åtminstonde börja måla. Nån annan kanske kan? hehe

Nej, nu ska jag hoppa i duschen

Haha just det, i natt höll jag på att greja med nåt i sömnen. Bar upp datorn i sängen och även morgonrocken som låg på golvet. Sen upptäckte jag att mamma höll på att greja med nånting i hallen utanför mig (hon gick upp 3 för hon skulle iväg och tävla med hunden) och då fick jag för mig att hon inte fick se mig, så jag kastade mig ner i sängen och la täcke över datorn så den inte skulle synas, öh.. Vaknade till några minuter senare och fattade ingenting, la ner datorn igen iaf.. Snacka om att jag är stressad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback