kontrakt imorgon :D

Imorgon ska jag skriva kontrakt på lägenheten, känns så spännande men samtidigt nervöst. Dags att bli vuxen nu och det känns konstigt. Tillträde får jag runt 15 juli, så då blir det dags för renoveringar. Antar att jag kommer flytta in i början av augusti.. Jag kommer va rädd i början, jag som är så mörkrädd, hur ska det gå liksom? hehe. Ska i alla fall tillbaka till lägenheten imorgon för att mäta och greja. Var på Nords förut och hittade superfina tapeter och golv som var superbilligt. Hade räknat med cirka 12000 i renoveringspengar, men det kommer nog bli hälften. Allting jag ska köpa kommer gå på runt 4000 bara, sen beror det väl på hur mycket Magnus kommer ta. Hoppas han är barmhärtig mot stackars fattiga mig..

Åt förresten Kina mat med mamma förut, hon bjöd.. Var jättegott, fanns dock inga friterade räkor, bara fläsk, men det var också gott!! Blir IKEA imorgon i stället, vart bättre med tid :D Mamma lovade att bjuda på mat då med :)

Det gör ont i mig att veta att jag måste lämna vad som har blivit en del av mig bakom mig, jag vill verkligen inte det, men det är nog ända sättet just nu :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback