bullshit

Fikan igår var mycket trevlig och vi vart fler än väntat! Hämtade upp Elin och Sandra och vi åkte sen för att möta de andra vid teliaparkeringen. Stina och Tomas skulle också med, har inte träffat Stina på ett bra tag så det var roligt att se henne. Linda var inte så värst tjock för att snart ha barn, men det var så kul att träffa henne igen. Hoppas hon snart flyttar hem igen!!
Efter fikat bestämde jag, Stina och Tomas att vi skulle bowla, men det visade sig vara stängt när vi kom dit! Dåligt! :( Så jag åkte hem i stället och slackade framför tvn till sommarkrysset, förvisso inte så dumt det heller men bowling hade varit ett bättre alternativ.. Kvällen vart lite överraskande faktiskt, positivt överraskande och framförallt kul :)

Imorse passade jag på att drälla yoghurt i min säng, suck. Nu är jag hungrig, kanske ska hämta en till yoghurt jag kan kasta i sängen?! Willys har förresten fått laktosfria yoghurtar nu, så jag är glad! Oj, vad mycket "yoghurt" det vart, en i varenda mening!

Jag funderar värre än nånsin tycker jag. Allting känns så förändrat och det kanske kan vara oroande trots att det egentligen inte alls är negativt? Vet inte vad jag ska tro, men jag kämpar för att ta dagen som den kommer i stället för att tänka ett år framåt. Det blir väl som det blir, antar jag! Måste det vara så himla svårt bara för att man själv sitter fast i situationen?

Nycklar till MIN lägenhet på fredag. DET är stort :D vuxenpoäng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback