Underbara vänner<3

Det vart ingen cola för mig då jag i stället fick finbesök av Karro. Med sig hade hon dessutom en surprise i form av Anna, mycket mysigt! Vi gjorde det sedvanliga, spelade kort och åt popcorn. Varje gång jag träffar dem tänker jag alltid på vilken tur jag har, vilka fantastiska vänner de är. Vi kan prata om precis allt, vi har sjukt roligt och det är alltid uppmuntrande att se dem. Dessutom är vi så himla lika i det mesta! ♥

Har även en vän som jag saknar väldigt mycket, min kära Sanna. Vi har inte setts på väldigt länge nu på grund av allt åkande till praktik och all annan tid som går åt till pluggande, men snart hoppas jag på en reunion över en thaimatstallrik. Nu är vi ju dessutom grannar igen! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja men det gör vi gumman, jag HOPPAS på att få det mesta fixat innan helgen så jag kan flytta in i helgen :D Men vi hörs snart så ska vi käka thaimat :D <3

2011-01-11 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback