Tenta imorgon

Åh jag är så nervös! 20:e imorgon vilket innebär tenta, eller tentOR kanske är mer rätt ordval. Tre stycken ska vi göra, ett medicinskt fall, ett kirurgfall och ett psykiatrifall. Vilka sjukdomar de kommer röra sig om har vi ingen som helst aning om.. Pluggat har vi åtminstonde försökt oss på i ett par dagar nu och idag vart det beställning av pizza från onlinepizza för att få lite variation från allt annat nyttigt vi äter!?

Gjorde förresten den trevliga upptäckten att jag fått in mina pengar från CSN igår. Fantastiskt! 300 kr att leva på är inte värst att hurra för, nu är jag rik (så rik som en student kan vara i januari iaf) igen. Genast kliar det i shoppingfingrarna, så mycket jag skulle vilja lägga vantarna på!

Hittade det här igår.. Anna har varit i farten. Antagligen tyckte hon väl att det var lite dammigt. Kan inte för mitt liv förstå varför ;)

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

vilken fin blogg!

allt bra? :)

2011-01-20 @ 13:18:09
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: sanna kinnunen

Hahaha fan vad fint ;D Förresten grattis till resultatet på tentorna, duktig du är :D

2011-01-20 @ 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback