Redan slut på ledigheten

Söndag och redan slut på min 11 dagars ledighet. Jobbar kväll imorgon och det känns verkligen knappt som om jag vart ledig, helt ofattbart att tiden kan gå så fort? Dock bara två veckor kvar på praktiken nu, känns skönt dock är det inte helt utan att jag komer få stressa ihjäl mig. Under den här tiden ska jag göra en seminarieuppgift (har ingen liten tanke ens om vad jag kan skriva om), en portfoliouppgift och inte nog med det så ska vi även hinna med att plugga till tentan som kommer v.3, eh.. Vad hände med att vi skulle vara så duktiga och plugga massor på lovet?

Har precis duschat här nu och ska strax ta en tripp till Anna som äntligen känner sig så frisk att hon vill ha finbesök ;) Beställde även lite mer smycken från Style By Tyra nyss, 50 % rabatt på redan låga priser. Ibland är det trist att man valt att utbilda sig till sjuksköterska. Jag älskar smycken och långa naglar och båda är totalt bannlysta inom vården såklart!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

vad gör du?

kraaam

2011-01-02 @ 20:33:20
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: aye

Hello där :D

Hopas du har haft en bra nyårsafton<3

Allt bra med dig idag?

Många kramar<3/A

2011-01-02 @ 21:14:39
URL: http://ayesworld.devote.se
Postat av: Evelina

Åh, jobbigt att komma tillbax till verkligheten :( Jag skulle själv gärna stanna hemma ett tag till jag med... :(

2011-01-02 @ 21:57:36
URL: http://photobyevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback