Längtar till sommaren

Ikväll och i natt ska det tydligen bli något så trevligt som regn, tänk så trevligt med massa halka. Lär väl ska bli speciellt halt för mig som inte har vinterskor i år ens. Jag har helt enkelt inte haft råd att köpa så då får man gå utan! Jag kan knappt minnas när jag såg regn sist, vet att det regnade någongång i somras (givetvis började det dåliga vädret när jag fick semester), men regnade det något i höstas? Kan inte minnas..

Längtar nåt så grymt till sommaren nu! Jag känner mig otroligt lättad och harmonisk inför sommarn förstå ni. Det är nämligen så att jag beslutat mig för att läsa sommarkurs och vara ledig hela sommaren. Ska bli så himla underbart och jag skiter i att folk kallar mig "lat", jag har jobbat varje sommar sen jag var 16/17 år, och jag kommer i pricip göra det ända fram till pension. Dessutom vill jag absolut inte jobba som uska och jag vill inte råka ut för nåt liknande som förra året då jag fick jobba omänskligt mycket och dessutom på ett ställe jag inte trivdes, nej förra årets sommar var ett helvete, den här ska bli fantastisk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback