Fortfarande arg

Jag är fortfarande så jävla förbannad över händelsen igår, jag måste skriva lite om de så jag får ur mig det.. Det är alltså så att jag inte kan få G i VFU placeringarna nu.. Grejen är den att vi måste registrera oss på kurserna för termin 5 från och med idag, vet inte exakta sluttiden men de är inte jätte gott om tid precis. Försökte registrera mig idag och givetvis gick det inte på grund av kravet för att gå in i nästa termin. Ska man verkligen behöva straffas på det sättet att man inte får fortsätta till nästa termin bara för att man missade ett jävla seminarie och en portfolieuppgift på grund av sjukdom?? Uppgiften är i vilket fall som helst skickad och även ett mail. Jag är så arg och ledsen så jag vet inte vad. Hur kan man vara så jäkla elak och känslokall? Skulle gärna skriva en massa fula ord här, men de låter jag vara osagda!

Nu ska jag försöka rycka upp mig och hoppa in i duschen. Snart är det dags för dans i arboga och jag ser fram emot det nåt grymt! Brukar bara vara en massa proffsiga dansare där inne!

Sist jag var i Arboga, vet inte vem jag dansar med men jag har för mig att han var bra=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentera mitt inlägg om båtbensfraktur på min blogg, om du har brutit eller känner någon som brutit båtbenet i handen. Tack på förhand!

2011-01-14 @ 19:39:09
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en inbjudan till BLOGGSVAR, Om du skulle vara intresserad är det bara att kika in :)

Det är lätt att delta eftersom man bara behöver skriva "jag är med"!



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2011/january/vinn-en-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment



Om du inte tar emot reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en superbra helg :)

2011-01-14 @ 19:40:25
Postat av: lijna

gördu?:)

2011-01-16 @ 12:38:31
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du måste vara godkänd på VFUn för att fortsätta borde ju ditt portfoliesamtal vara av prioritet för läraren. Det borde normalt sett ingå i hennes arbetsuppgift att se till att sådant här flyter och det är hennes ansvar att se till att du får genomföra ditt samtal inom rimlig tid (vilket knappast är att du ska vänta i flera veckor..), och dessutom vem kan inte bli sjuk? Det lär knappast vara första gången det händer^^



Maktmissbruk å hennes sida. Läraryrket innefattar att man skall ta till vara elevernas intressen och vara flexibel. Även om man jobbar på universitetet.



Hoppas att allt löser sig och att du får fortsätta till nästa termin!

2011-01-16 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback