Dags att ta tag i de här:D

Måndag och snart dags att åka till jobbet för att göra kvällen.. Mår inte särskilt bra faktiskt, kan inte hjälpa att ibland undra vad som är fel med mig. Jag är trött jämt, och då menar jag verklig trött. Jag är oftast så trött att jag mår illa och jag blir fruktansvärt okoncentrerad och vill nästan gråta för att jag verkligen inte orkar. Jag har ett bra Hb och CRP och LPK ligger där de ska.. Jaja, jag har nog kommit fram till att hela jag är ett enda stort fel!

Igår blev de som vanligt spelkväll hemma hos Anna. Fick kladdkaka med polly i! Fyfan vad gott det var!! Jag älskar kladdkaka och jag älskar polly, tänk er den kombinationen, mmmhh...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback