2011-01-01

GOTT NYTT ÅR, hoppas alla hade det trevligt igår! Jag vaknade imorse (eller ja, halv tolv..) och kände mig...bakis !? Vad jag kan erinra mig om drack jag inte en droppe igårkväll! jag var i vilket fall som helst jävligt seg, tvättstugan hade jag bokat med. Jag bokar alltid dagar där ingen annan vill tvätta, juldagen, nyårsdagen osv..

Igår var jag som sagt hos Karro. Vi hade det jättetrevligt och vi åt världens godaste mat, ooh!!
Förrätt: Avokadohalvor med skagenröra
Huvudrätt: Oxfilé, potatisgratäng, hasselbackspotatis och ädelostsås
Efterrätt: En helt fantastisk tårta/bakelse (?!) som Karro fixat. Åh den var såå god. Vet inte exakt vad det var, men blåbär var de inblandat i allafall och till det hade vi en underbar vit chokladmousse. Igår var jag för mätt när jag åt den, men fick med mig en bit hem som jag idag åt med andakt.
Efter maten smällde vi lite smällare, dock var det typ omöjligt med tanke på stormen och iskylan som rådde, men fint var det när det väl fungerade!

12 slaget firade vi genom att spela supermario! Blir nog ett bra år i år för vi lyckades klå bossen med bara något ynka liv kvar! Bra där!

Anna med familj var givetvis saknad, stackarn att ligga hemma med halsfluss. Typiskt att sånt ska komma när man planerat- och sett fram emot saker, men de tar vi igen snart!

Det här fick jag i namnsdagspresent av Karro!! Popcornkryddor (cheddar, butter och sourcreme & onion) Tack vännen!♥ Jättegott!!

Kommentarer
Postat av: Alex - The life of a lesbian

Hm, popcornkryddor? Det var nått nytt, kanske man skulle prova :)

2011-01-02 @ 22:41:27
URL: http://almostmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback