Trött!

Det finns så mycket jag vill skriva om, men jag har svårt att få ner mina tankar i ord. Känner mig väldigt trög just nu..
Idag har jag varit inne till Karlstad på föreläsning, körde med hjärtat i halsgropen mestadels av vägen. Jag hade nämligen mindre bensin än jag räknat med, iaf enligt mätaren, dock är det fel på den men känns ändå aningen svettigt att köra när mätaren är i bott kan jag lova. Klarade mig såklart och hade mycket bensin kvar visade det sig när jag i illfart körde och tankade direkt jag kom hem..
Imorgon ska jag iväg till praktiken igen och jag ska följa med en patient på ECT-behandling, ska bli riktigt spännande, är dock skitnervös för att ta blodtryck (har ju inte gjort det på hur länge som helst!)

Lyssnar en del på radio när jag kör fram och tillbaka och jag måste bara säga att sossarnas jävla smutskastar propaganda står mig upp i halsen. Alla andra partiers reklam går ut på att marknadsföra sig själva och sina mål, utom sossarna då som enbart smutskastar och kastar ur sig anklagelser hit och dit, fruktansvärt irriterande! Inte konstigt att de tappat så mycket väljare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE BLOGG DU HAR! =)



En modeblogg! Tips till både tjejer o killar =)

kommentera & Följ gärna skulle vara snällt o uppskattat!

www.stylebyz.blogg.se

2010-09-14 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback