Trist

Oj, oj.. Höll på att inte komma in på bloggen. Hade skrivit homail i stället för hotmail och jädrar vad jag kämpade. Tänkte att det var dags att skriva nåt igen nämligen.
Skolan har dragit igång igen och den har nästan dödat mig, låånga dagar som fasen. Till veckan nu drar praktiken igång och jag är så sjukt nervös. Klättrar på väggarna när jag tänker på det, ooh... Jag hoppas jag klarar av det här. Tack och lov ska det även bli fruktansvärt kul!!

Igår var jag hemma hos Anna och spelade kort och lyckades givetvis inte hindra mig själv från att vräka i mig massa godis och diverse andra onyttigheter. Till slut satt vi båda och halvsov och då var det kanske bäst att knata hemåt tänkte jag!
Idag skulle jag ha åkt till Karro och tittat på eclipse, men hon är sjuk. Vad jag ska hitta på i stället är ännu oklart. Sushi står dock högt upp på listan!

Kommentarer
Postat av: sanna

Du kunde ha hört av dig till mig, jag var ju bara hemma :)

2010-09-05 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback