Gud vad irriterad jag har varit idag!

Ikväll, hos Anna, har jag ätit korv med bröd där bröden var mögliga (här blir man alltså bjuden på festmat) och jag har även intagit en acetylsystein (slemlösande) så mår jag kasst i natt vet jag varför. Bröden åt jag faktiskt av egen fri vilja då jag var grymt sugen på korv i bröd och det gick ju att pilla bort det gröna och acetylsysteinen tog jag mot min jävla slemhals. Har varit förkyld i en vecka nu, vart aldrig direkt dödssjuk men himla otrevligt ändå. Har så mycket slem i halsen, långt ner sitter det med så det går knappt att harska upp. DESSUTOM har jag sån rethosta att jag snart blir galen. Kommer givetvis när jag ligger ner, nattsömnen känns lovande!

Idag har vi annars haft seminarie som gick bra. På hemvägen var jag så förbannad, först över att bilen drar så mycket soppa. Körde med andas i halsen på reserven och vad händer?! Ett jävla stopp efter vägen och inte vilket stopp som helst utan det var en sån där jävla idiotisk maskin som målar vägstrecken. I 10 max låg den och puttrade utan att köra åt sidan för att släppa förbi alla miljoner bilar som samlats bakom. Gud jag var så arg, var helt säker på att jag skulle få bensinstopp. Fick säkert snigla fram så här i 20 min och som jag svor! Jag HATAR de som jobbar med sånt här, alltid är de ute mitt på dagen, gärna i rusningstrafik! Jag kan tänka mig att betala lite extra i skatt för att låta dem jobba på natten så jag slipper dem. Var grymt omogen så när jag äntligen kunde köra förbi drog jag upp ett finger. Det kändes så jäkla skönt inuti. Bästa sättet att få utlopp för diverse aggressioner!
När jag sen väl kom hem och fram till Jet så var pumparna ur bruk..
...
...
Behöver jag säga att jag var så förbannad att jag gick hem och la mig och sov i c:a tre timmar. Risken var stor att jag hade våldsfört mig på närmaste som pratat med mig annars!

I övrigt har jag även vart och dansat ikväll, var skoj! Efter det gick svettiga jag över till Anna som sagt och spelade kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback