Alltid ska nåt krångla

Idag gjorde jag sista dagen på avdelning 20 i khamn. Jag är så blödig så jag höll givetvis på att börja grina. Fick skynda mig därifrån! ;)
Det här har verkligen överstigit mina förväntningar, jag har trivts såå bra (i alla fall med de flesta) Trist det där med att jag lärt mig så mycket som säkerligen kommer glömmas bort nu. Idag satt vi och kollade igenom medicinerna och jag kände igen de flesta till utseendet! Ni kan inte ana vad vemodigt det kändes att lämna tillbaka nycklarna.. Jaja, nya tag mot kronoparkens vårdcentral. Här har jag inga förväntningar alls, men jag kanske blir överraskad!

Skickade nyss ett mess till Peter.. Försöker få han att kolla på min bil, den har blivit helt galen och suger i sig bensin som en jäkla svamp. Har kört till khamn tre gånger fram och tillbaka (dvs MAX 20 mil) har i stort sett inte använt bilen hemma och på dessa milen har alltså min bil dragit i sig 28 (!!) liter.. Nu kan man ju tro att jag har en gigantisk hummer, men nej då, en liten hyundai som fått spel tydligen! Ska jag tvingas tanka varje gång jag åkt till Karlstad kommer jag ju bli totalt ruinerad! Redan innan det där har jag slitit håret av mig för att jag inte kan få ekonomin att gå ihop, pust!

Blev medbjuden på dans ikväll med, men det fick jag strunta i. Grämer mig redan för hur det ska bli på lördag. Kurs från 18-20 och dans 21-01. Antar att mitt knä kommer vara kört redan efter första timmen av kursen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback