vill ner till marken!

Vaknade skittidigt imorse.. Redan nio var jag uppe och pigg, fan ska det vara så svårt att sova när jag äntligen får?!
Idag är det marken här i Karlskoga och jag vill så gärna ner, men har ingen att gå ner med. Det är vid såna här tillfällen man märker att man egentligen är ganska ensam. De jag umgås med har familj och barn och då krävs det såklart mer planering. Önskar faktiskt det var samma sak för mig! Lite trött på att åren bara går utan att jag utvecklas ett dugg, bara står och stampar på samma fläck..

Jaja, nu ska jag klä på mig, snart dags för plugg med mina dream teamare :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Roligt att du gillar bloggen! Det värmer verkligen :') <3



Jo det är såhär, jag har testat alla smärtstillande, ketogan i maxdos (morfin tabletter i kombination med annat) men som du säger så hjälper inte det mot nerv smärta. Jag har även fått mediciner som man använder mot just Epelepsi och har nerv avslappnande mediciner, men nu är morfin pump den enda utvägen som att inget hjälper överhuvudtaget, har även svåra skelett och muskel smärtor som morfinet ska hjälpa emot, så det är inte enbart mot nerv smärtan. Men jag förstår hur du menar men tyvärr är morfin pump enligt läkarna det enda som kanske skulle kunna lindra det lite i alla fall även om det inte kan ta bort smärtan helt.



Kram :)



2010-10-03 @ 11:30:59
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback