Mardrömmar hela natten

Fan, har drömt mardrömmar i stort sett hela natten, främst om praktiken. Jag drömde att jag glömde bort tiden, vid halv fyra kollade jag till på klockan och upptäckte att tiden hade rusat iväg och att jag faktiskt började halv två. Skulle ringa, men hittade inte numret. Till slut ringde de upp och var skitförbannade och skällde på mig!
Efter det drömde jag att någon talade om för mig att larmet jag ställt var lite kärvt och inte alltid ringde, därför har jag ägnat morgonen åt att vakna och kolla klockan. Drömde även att jag hela tiden gick fel, det var nya korridorer överallt och vart jag än skulle dök det upp nya. Jag hade dessutom kommit dit redan sju på morgonen trots att jag började halv två, så jag fick sitta och vänta.
Ja, ni kan ju tro att jag vaknade upp stressad och faktiskt ganska illa till mods! Hoppade in i duschen för att sedan komma ut och upptäcka att hundj*veln ätit upp ännu ett lypsyl för mig. Vet inte hur många hon förstört nu!

Nu ska jag försöka lugna ner mig lite, har hjärtklappning och lite småångest. Längtar så tills jag är på praktik i Karlskoga. Att åka tär fan på en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback