101016

Har inte skrivit något på jättelänge märkte jag. Tiden bara rusar iväg! Jag har redan hunnit vara på två olika praktikplatser, tre veckor vardera. Har knappt hunnit med själv. Den här tiden har då inte varit frid och fröjd hela tiden, praktik fyra dagar i veckan + seminarieuppgift + tentaplugg. Hur hinner man med allt? Det kan man ju undra, men jag hann med och seminariet gick jättebra. Tentorna var igår och även de kändes bra.. Nu är det en svettig väntan på resultat!

Igårkväll blev det mys med Karro framför en film med massa godis givetvis.. Jag minns lite avlägset en tid när jag var jättenyttig och duktig. Måste ha varit i ett annat liv?

Ikväll blir det äntligen dans till Wahlströms i Brunnsparken. Jag hoppas vid gudarna att det inte blir som sist med alla äckliga gubbar som enbart är där för att snuska sig på unga tjejer, så jävla vidrigt..
Något mer som är jävligt vidrigt är min ihålliga förkylning, har tappat räkningen på hur länge jag gått runt med täppt näsa och andra otrevliga symtom. Idag hittade jag till och med en stor vit blåsa i näsan, usch!

Kommentarer
Postat av: Sven

Hej Naalty.

Tråkigt att råkat ut för "gubber" men här är en till, du kanske kommer ihåg mej det var jag som körde till brunnsparken kurshelgen i maj,en kväll som man kommer ihåg som en trevlig upplevelse, hoppas du har det bra och hoppas du inte tappar sugen gällande foxen, minnet av massagen och gnussen med Richard kanske kan hjälpa dej att härda ut, för en vacker kväll någon stans kanske jag dyker upp och frågar om lov och då inte en "gubbe" med någon baktanke. vå väl o låt solen värma dej:) Träben624

2010-10-18 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback