Yes, den gick igenom

Bara två dagar kvar på praktiken nu, imorgon ska jag ha slutbedömningssamtal och jag är riktigt nervös faktiskt! Jag har två handledare och jag vet vad den ena tycker, men jag har ingen aning om vad den andra kommer säga. Gillar inte att inte ha kontroll..
Seminarieuppgiften går det dessutom åt helskotta med. Jag brukar ha väldigt lätt för att skriva och formulera mig, men den här gången står det still. Jag lyckas inte lägga upp det på något bra sätt, frustrerande!

Idag fick jag sluta tidigare eftersom jag hade besiktning på eftermiddan och jag är så lycklig för bilen gick igenom, känns fantastiskt att spara de pengarna som jag i princip redan lagt ut på bilen (dock enbart i huvet då..) Nu är jag så hungrig här så jag skulle kunna äta nästan vad som helst, bara det är matigt!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken jädra tur att bilen gick igenom besiktningen. Grattis :)

Slutbedömningen kommer gå jättebra. Du är så duktig så de kommer ösa beröm över dig!

KRAM Karro

2010-11-23 @ 10:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback