Nackspärr

Vaknade en sväng i morse med jordens nackspärr, fanimej vad ont det gjorde, kunde inte röra huvudet, men lyckades med lite våld rätta till kudden under huvet. Antagligen hade jag väl legat som en ostkrok med hakan på magen, kan bli så när man vill ha massa kuddar i sängen.. Innan jag somnade om hann jag tänka igenom vart jag låg på VAS skalan och det var absolut en 6:a eller 7:a.
Som tur var vaknade jag upp väldigt välmående senare, fick dock stressa eftersom jag vaknade kvart över elva och hade tvättid halv tolv. Jag är så trött på alla sysslor man måste göra, önskar ibland att jag hade en slav. Duktig på att laga mat skulle den vara, den kunde få äta tillsammans med mig vid bordet till och med för jag hatar att äta själv! Mina seminarieuppgiften kunde den få göra med, orkar nämligen inte ta tag i det!

Innan dansen i tisdags. Sådär ser man dock inte ut efter c:a fyra danser, då kan man mer jämföra det med en halvtimmes promenad i spöregn :D Härligt!

Kommentarer
Postat av: sanna

Du är så fin gumman <3

2010-11-20 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback