Måste få tag i vinterskor

Godmorgon!
Sitter här och letar efter vinterskor. För första gången förstår jag verkligen vad folk menar när de säger att de inte har några pengar. Jag har alltid klagat på att CSN ger ut för lite pengar tills oss studenter, när jag har sagt det har jag inte behövt pendla ensam till Karlstad fyra dagar i veckan. Nu kan jag säga att pengarna hela tiden rinner ur händerna på framförallt bensin. Inga bidrag får vi heller och inte heller något parkeringskort (måste alltså betala 40kr/dag för att kunna parkera) Jag tycker praktiken är otroligt rolig, men allting runt omkring är mindre roligt..

Skor var det ja.. När jag letar runt hittar jag så klart skor jag så gärna skulle vilja ha, men nu ska jag helt plötsligt försöka vara ekonomisk vilket är långt bort på min karta. Se bara på dessa:

Otroligt snygga, men inget att ha i snöstorm, rusk och snö upp till tänderna precis. 699:- på Eurosko.
För min del får det nog återigen bli ett par hederliga Uggs. Måste vara de skönaste, varmaste smidigaste och helt enkelt de bästa skorna. Dock är jag lite skeptisk till att köpa ett par för under 500-600:-, brukar vara dålig kvalitet på dem..men som sagt, nu är de inte jag som styr utan plånboken.

Ikväll blir det dans :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag var också skeptisk till billigare "uggs", men köpte på ica maxi (!) för ett par år sen, och jäklar vad bra!!!!

2010-11-14 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback