Introduktion

Idag har vi haft introduktion till vår medicinplacering.. Är ju i Kga nu som sagt och herregud vilken skillnad det är mot CSK, här fick vi en riktig introduktion, vi blev visade runt nästan överallt, fick även gratis lunch, parkeringstillstånd och passerkort (vissa fick tydligen inte ens det på CSK) Känns helt klart riktigt bra och de bästa är ju att jag slipper pendla i det här vädret!

Igårkväll gick jag hem till Anna och kollade på tomten är far till alla barnen, drack glögg och åt en massa chips, mysigt! Innan de hann jag göra i ordning min lilla gran, var nämligen på maxi och köpte ljusslinga och lite kulor och oj så fint det blev. Så himla mysigt här hemma nu med all julpynt och jag älskar när det är städat. Konstigt att de är så svårt att hålla det så?

Granen! Passar så bra där! Är himla nöjd och jag skiter i om man inte "ska" ha julgran förrän dan innan jul.. Vad ska de va bra till för liksom när jag ändå inte är hemma över jul? Mycket mysigare att ha det såhär:)

Sprayade med julsnö. Vet dock inte om jag vågar tända ljusen, stod brandfarligt på flaskan :O

Kommentarer
Postat av: sanna

Åh vad fint gumsi <3

Har du målat väggen förresten?

2010-11-29 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback