Fredag


Den här fina rosen fick jag av mina handledare när jag gjorde sista dagen i onsdags. Tack! Väldigt delade känslor över att sluta, jag trivdes väldigt bra och kom in i gruppen väldigt bra, men samtidigt ska det bli skönt att slippa detta pendlande, ska bli helt underbart att vara i Karlskoga de sista 6 veckorna!=)

Igår hade vi seminarium och de gick väldigt över förväntan. Jag tyckte mitt arbete var skitdåligt, men jag fick väldigt bra respons på det så de kändes skönt!

Idag har jag tyvärr känt mig som världens sämsta vän. Först och främst hade jag sagt till Karro att hon kunde komma över på lite tedrickande på förmiddan, men allting vart så stressigt med tvättstugan + att jag var tvungen att åka och handla, var nämligen bestämt här att jag ska åka in till Arboga och dansa ikväll, lite hastigt påkommet sådär, men jag tackar gärna inte nej till en dans då det är det roligaste jag vet! Ioch med att det kom upp dans på schemat fick jag även dra iväg ett mess till Anna, som jag hade lovat sticka iväg på äventyr med ikväll, och skriva att jag tyvärr inte hinner med!
Förlåt mina underbara vänner, jag lovar att vi tar igen det! ♥

Kommentarer
Postat av: Karro

Du är världens bästa vän ändå :)

2010-11-26 @ 16:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback