Ingen rubrik

Fan jag måste hoppa in i duschen men jag ORKAR INTE!! Jag har världens jobbigaste hår, det hinner inte ens gå ett dygn förrän det är hur fett och äckligt som helst, ser ut som att jag inte duschat på en vecka, minst! Ni kan tro att jag har provat varenda jävla lilla kur som man kan tänkas hitta mot det, men ingenting hjälper..
Tror de kan bero på att jag har otroligt slinkigt och mjukt hår, omöjligt! Kanske skiter i att duscha ändå, ska ju trots allt BARA träffa Karro och Anna och plugga imorn, de har nog allt sett mig i värre skick! ;)

Igår såg jag förresten den sorgligaste filmen jag har sett i hela mitt liv, i taket lyser stjärnorna. Fan jag grinade i princip hela filmen igenom. Låg och hulkade till och med när jag skulle sova. Var helt svullen i ögonen idag när jag vaknade. Den var otroligt bra, den berörde väldigt mycket! Fem toast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback