Tenta gjord

Kan inte någon bara komma och massera mina ben? Fan jag fattar ju nu varför jag inte är något träningsfreak, det gör så ont. Har fan kramp i varenda muskel i benen. Hur ska jag klara av att dansa ikväll? Foxar någon med mig kommer jag falla ihop, ohh....

Idag åkte jag in till universitetet själv och gjorde läkemedelsräkningstentan. Fan vad skumt det kändes att åka själv in, har inte gjort det förut, men lite skönt var det faktiskt också, jag kunde ha hur varmt jag ville i bilen t.ex. och jag kunde lyssna på svinhög musik och sjunga med jättehögt! Och tentan, ja den gick bra.. Sitter spänt och väntar på att svaren ska läggas ut. Jag DÖR om jag gjort nåt omvandlingfel eller nåt annat slarv. Orkar inte göra om den här IGEN, men som sagt, det kändes riktigt bra och jag räknade om flera gånger så har jag gjort fel har jag väl vart dum i huvet alla gångerna!

Kollade klart på sista avsnittet på LOST förut med. Fan jag kommer verkligen sakna den serien. Den var så otroligt välgjord, spännande och underhållande. Hatar när serier slutar, true blood hade ju säsongsavslutning förra veckan med och är inte tillbaka förrän nästa år....

Kommentarer
Postat av: sanna

Nej true blood kommer i juni;) i usa

2010-05-27 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback