Pressen minskar

Äntligen minskar pressen en aning. Gjorde den nästsista tentan för den här terminen idag och jag tror det gick bra, jag hoppas det i alla fall! Nu är det "bara" två metodexaminationer, ett seminarie och en liten tenta kvar, sen är det slut på termin tre. Allt det här ska alltså vara klart på.. vad blir det? två, tre veckor?
Hämtade även ut den senaste tentan och jag vart så jävla besviken och riktigt sur! Jag tyckte ju att den tentan gick otroligt bra, i mitt stilla sinne hade jag räknat med ett mycket bättre resultat, i stället stirrade jag bara på ett jävla 35 poäng av 40. Åååhh blev så jävla sur. Egentligen är det otroligt löjligt vilka krav jag har på mig, men jag tyckte som sagt att det kändes skitbra och hade förväntat mig bättre!

Imorgon är vi lediga, utan krav. Herregud så skönt! Jag hoppas på riktigt fint väder så jag kan sitta på balkongen med ett glas cola och en bok. Funderar även på att ta tag i springningen igen, Madde om du vill med och springa kan du väl skicka ett sms till mig imorgon? :) Måste bli slut på det här jäkla hetsätandet av dålig mat hela tiden, blir så trött på mig själv när jag inte kan motstå nåt, hur svårt kan det va? Tydligen jävligt svårt eftersom det var en viss person här som satt och tryckte i sig McDonalds efter tentan, ååh... Vet inte vilken gång i ordningen det var heller! Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej.. Såg tyvärr ditt meddelande lite försent. Just nu är jag inne på slutspurten med examensarbetet, så jag kommer bo framför datorn tills söndag då den ska vara inne. Vi ska föröska hinna med att hälsa på min pappa oxå i helgen.. Men efter 11juni är jag fit for fight igen :) Då springer jag gärna med dig :) Tror inte jag har kvar ditt nr, du kan väl skicka det igen ? Kanske ev. hinner springa måndag kväll, tisdag kväll intresserad ? / M

2010-05-28 @ 09:01:03
URL: http://handelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback