Klart det gick bra!

Vaknade till doften av nyklippt gräs imorse. Det måste vara en av de godaste lukterna som finns, speciellt första gången de klipper inför sommarn. Dock var jag så jävla sjuk nervös, så jag sprang runt här hemma som en yr höna och oroade mig. Allt för en jäkla examination i att sätta kateter. Det dumma är att det alltid är så här trots att det alltid är väldigt avslappnat och aldrig några som helst problem. Samma sak var det ju idag, vi klarade det givetvis galant och nu ska jag fan misshandla mig själv om jag blir sådär löjligt nervös igen!
På hemvägen firade vi med McDonalds, så jävla gott men så jävla dumt av mig för nu ekar det fan på kontot. Fyfan vill inte ens tänka på hur det ska bli kommande månad nu när vi bara får 6000 (om det ens) och i juni får vi ingenting. Gud vilken tur att jag har mitt feta sparkonto att plocka pengar ifrån.. eller inte!

Nu ska jag börja plocka lite här hemma, får nämligen besök snart av Mårten som är hemma en sväng från kosovo. Hoppas han har militäroutfit på sig ;)

Kommentarer
Postat av: reggi

Hej! Undrar om du kan hjälpa mig med ett skolarbete jag håller på med, vi håller på med olika sterotyper och jag har kvinnliga storabloggare och undrar om du kan beskriva hur du tycker en storbloggare är med bara enstaka ord. Ha en bra dag!

2010-05-18 @ 10:18:56
URL: http://reggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback