"Jobbintervju"

Fan nu är jag så nervös så jag inte vet om jag ska kräkas eller bosätta mig på toan ungefär för alltid? Ska nämligen på "jobbintervju" vid halv sju och nu känns det som att magen ska slita sig loss och panikrusa härifrån. Det är alltid jobbigt att träffa nya människor, speciellt i såna här fall där det är riktigt viktigt. Jag är inte blyg för fem öre, men just i såna här situationer känner jag mig så grymt bortkommen. Dessutom vet jag inte helt vart jag ska och det gör ju saken ÄNNU värre! Det är faktiskt det jag är mest nervös för.. Jaja, jag slår vad om att det löser sig!

Nu ska jag ta mig upp ur soffan, klä på mig och sminka mig. Åker i rejält god tid ifall jag inte hittar (brukar oftast sluta med att jag kommer alldeles för tidigt eftersom jag hittar direkt)

Kommentarer
Postat av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

2010-05-22 @ 02:22:15
URL: http://tobbees.com
Postat av: Emma

Hoppas att intervjun gick bra :)!

2010-05-22 @ 09:01:15
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback