Hurtig dag

Oj oj, idag har det varit en väldigt hurtig dag! Någon gång per år infaller de.. Var först ute och gick ungefär 1,5 timme med Karro och efter det åkte vi och tränade ben. Jag trodde jag tappade dem ibland alltså, fy fasen vad jobbigt. Jag har sån jäkla dålig kämparglöd med, ger upp på en gång det blir lite jobbigt. Inte bra! Trots det dog jag nästan.. Jaja, kanske man skulle fira med lite cola nu då ;)

Jag hade egentligen planerat att grilla korv men jag orkar fan inte dra fram grillen och jag orkar definitivt inte göra ren den sen. Jag är så sjukt sugen på kräftor eller möjligen räkor, gud vad gott det vore! Popcorn vore också mumsigt ;) Dubbelslurp! ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag såg att du kommenterat hos spiderchick att "du trodde det hette heinrich manöver". Jag trodde verkligen det hette det och blir nyfiken på vad det egentligen heter? :D

2010-05-25 @ 19:46:55
URL: http://josepheene.devote.se
Postat av: Josephine

Ja nu när du säger det känner jag typ igen det. Ibland måste man lära sig den hårda vägen :)

Det konstiga är att heinrich manöver har 35200 resultat på google, och heimlich manöver bara 17000. Så vi är inte ensamma :D

2010-05-25 @ 21:53:37
URL: http://josepheene.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback