Fan vad bra!

Det var inte igår jag skrev direkt. Det är ju inte så att jag är hur upptagen som helst, har bara inget att skriva om och vet inte ens vem som bryr sig om jag uppdaterar (förutom Karro då ;P)
Men idag förstår ni måste jag skriva och skryta. Var inne och gjorde tenta idag, sjukdomslära med farmakologi II och det gick så himla bra!! Första gången det verkligen känts klockrent efter en tenta, det känns så skönt att inte behöva oroa sig för ett U. Tänk att det gick så bra trots att vi knappt hunnit plugga..

Hämtade dessutom ut förra tentan och hade fått 44 av 49 (egentligen 45 eftersom han hade rättat ett rätt svar som fel..) Känner mig verkligen bra just nu. Känner verkligen att jag hamnat rätt och det är en riktigt skön känsla. Är så glad och stolt över mina dream teamare dessutom. Utan er skulle det nog inte alls gå lika bra =) ♥

Idag får jag lov att tycka att jag är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback