Söndag, värsta dagen i världshistorien

Jag är så himla rastlös, vaknade redan kvart över åtta (måste köpa rullgardin!) och tittade på barn som vill byta kön. Fan vad hemskt det måste va att leva i fel kropp. Undra om det är vanligt? Kanske är många i omgivningen som varit kille/tjej från början som man bara inte vet om?
Just nu sitter jag här med två hundar extra, är "barnvakt" till mammas två. Högst ofrivilligt eftersom det inte är nån pli på hanen. Han är skitstark och sliter och drar, jag har ingen chans där bakom. Hatar att vara ute med honom, nosgrimma har jag satt som krav att hon ska skaffa om jag ska ta honom och det har hon lovat. Har jag nån nosgrimma här nu? ;)

Melodifestivalen igår, synd att Anna vann. Det är inga fel på låten, men med den har vi ingen som helst chans. Nej, efter att ha tittat igår tycker jag ju givetvis att Salem skulle ha vunnit. Den var dessutom populär även hos den internationella juryn vilket Anna absolut inte var. Det är ju ändå de som ska rösta sen? Typiskt svenskar att inte ha någon koll eller smak! ;)

Nu ska jag snart gå ut till tvättstugan. Hela dan blir ju förstörd när man ska ränna ut och in. Tur att jag inte har så mycket tvätt. Vad jag i övrigt ska hitta på idag är ännu oklart, jag har varken mat eller fantasi här hemma just nu. Vill städa, men jag har ingenting att städa. Ett jävla dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback