Seminarie och hemtenta avklarad

Tjo..
Idag har vi haft seminarie i dokumentation, det gick helt okej. Riktigt bra att få feedback, speciellt när det handlar om en så pass viktig grej. Vi fick även tillbaka hemtentan vi lämnade in för ett tag sen, fick godkänt och gud så skönt det kändes. Hade faktiskt räknat med ett underkänt då den inte precis kändes klockren. Tack och lov att det inte blev någon komplettering, känns som att tiden till det inte finns.. Har två tentor nästa fredag, gör riktigt ont i magen när jag tänker på det. Hoppas verkligen jag klarar dem. Jag försöker ha som mål att klara alla tentor och inlämningar på första försöket. Vill verkligen inte ha något på efterkälken. Tack och lov har jag klarat det målet hittills :)

Ikväll har jag dansat, kursen känns inte alls lika rolig längre. Tror inte att jag ska fortsätta i femman till hösten, men får väl se om jag hinner ändra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback