Slappdag

Illamåendet gav till slut med sig igår, eller ja, jag somnade med det och vaknade utan! Tur!
Idag har jag haft en grym slappardag, det har varit så skönt och välbehövligt. Skulle egentligen ha åkt till Karro och jobbat ihop en pp-presentation till vårt seminarie på torsdag, men hennes Emilia spydde, så vi får klara oss utan presentation. Det har ju gått så bra innan så! I stället för det satte jag mig på balkongen och lunchade och solade för mig själv, sen har jag poppat popcorn och kollat flera avsnitt av one tree hill som jag fastnat framför. Kan inte riktigt bestämma mig för om den är bra eller inte, men Lucas är ju så snygg så jag kollar mest för det faktiskt!

Idag ringde de faktiskt igen om min iPod jag vunnit. Trodde nästan de drev med mig när de inte ringde upp på så länge, och jag tror fortfarande de driver. Hur stor är chansen att JAG ska vinna när (antagligen) så många deltagit? Fan vad fränt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback