Shopping

Idag har det alltså varit en av mina minst sagt lätträknade lediga dagar. Jag har passat på att hinna med saker som är viktiga. Blev väckt på morgonen av telefonen, duschade och åkte sen ner till kommunals kontor och pratade lite med dem. Vet inte om det hjälpte så mycket dessvärre, två turer togs bort och resten jag behöver få bort får jag jaga själv...

Efter det åkte jag ner en sväng på stan, det kliade i fingrarna efter att shoppa. Var ju så länge sen jag ens haft råd att titta i princip ;)

Jeans. Underbart sköna! Har redan ett par nästan identiska som jag slitit sönder. Åh de är så sköna! Glad att jag hittade snarlika! 299 :- H&M

Söt top 79:- tror jag (H&M)

Luftigt linne. Perfekt att dansa i ;) 99 :- H&M även de

På hemvägen svängde jag även förbi mcdonalds och handlade en vaniljmilkshake och två cheese som jag avnjöt på balkongen i strålande solsken. Tyckte jag var värd det!
Imorgon går jag på ett 24 timmars pass, behöver jag säga att jag inte vill? Mår dåligt bara jag tänker på det

Kommentarer
Postat av: sanna

Fina kläder, det är du värd! Usch vilket monsterpass:S Du får försöka tänka positivt, inte så lätt men lyckas man går det bättre, se något positivt med det att du får pengar, det kommer kännas skönt när passet är över! <3

2010-06-30 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback