Remember me

Idag är sista dagen på min lilla minisemester. Jag är faktiskt skitnervös för att börja på mitt nya jobb, jag är inte van att jobba ensam, jag vill ju jobba i team. Jaja, jag hoppas på att det kommer bli bra! Alla är ju nervösa första gången på någonting när man inte fått in några rutiner osv eller hur? Jag minns allt alla andra gånger jag börjat på nya jobb, jag har ju varit nära att skita ner mig flera gånger om.. Den här gången är jag bara så himla irriterad på mitt schema de dragit på mig. V29 har jag nästa semester, låt tiden gå fort för guds skull!

Igår var jag hos Karro igen, den här gången tittade vi på en bra film. Remember me. Vi satt innan och berättade hur den skulle gå till/sluta osv, att det var en typisk klyschig amerikans film, men den slutade helt oväntat kan jag säga, fick lyfta upp hakorna från golvet när filmen var slut ;)
Nu väntar jag på att hon ska höra av sig så vi kan ta en tur ner till stan för diverse otrevliga saker, men det ska allt bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback