JAG ÄR SÅ JÄVLA MÄTT

Kul att mina grannar spelar så hög musik att jag inte hör min egen, sitter som klistrad mot högtalarn men hör ändå deras musik över, ååh!
Idag har jag jobbat, fick massa god midsommarmat, lax, sill, köttbullar, korv osv, sen råkade även gräslöksdressing slinka ner (väldigt smart med tanke på att jag ska dansa ikväll!) Försökte att inte äta så mycket eftersom jag och mamma skulle käka plankstek när jag slutat, men hur lätt var det att låta bli med underbar kallrökt lax framför näsan? Ni kan ju förstå att jag är äckligt mätt just nu, självklart gled nästan hela planksteken ner också + en chockladpudding. Nu är det ju nästan kört att få på mig mina på-gränsen-för-små shorts jag hade planerat att ha ikväll. Blä!

Ikväll blir det som sagt dans på jacobs loge med mamma och min dansvän Madde. Fan nu ska jag gå o spy eller nåt, jag är så jävla fullstoppad, åååh jag dööör! x(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback