Ingen rubrik

Jag älskar att min blogg är så positiv....
Inte har jag kunnat slappna av heller fast jag är ledig imorgon, har försökt med allt. Kollat på en kass film, tagit av mig byxorna och lagt mig under täcket, hetsätit mcdonalds, varit allmänt förbannad osv.. Nu är det väl bara en herrans massa sprit som återstår att testa. Jag har mått så himla illa dessutom, har fått placera hinken bredvid mig som vanligt, tycker den stått där lite för ofta på senaste tiden. Dessutom har jag börjat få ont i halsen, stress bidrar ju till en massa sjukdomar så..
Att sova läänge imorn känns lockande, stanna tiden vore också otroligt lockande, eller ännu bättre, flytta fram tiden.. Varför inte ända till pensionen?

Något som blir skönt ikväll är att jag inte behöver tänka på att lägga mig i tid. Jag ska titta på en massa serier och somna med datorn på. Då är jag som lugnast! Imorgon hoppas jag på att få svar på ett, eller möjligen två mail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback